неделя, 17 февруари 2013 г.

Ароматни шишчета


Винаги сме обичали грилованата храна... мъжът ми - най-вече месото, аз - най-вече зеленчуците :) За да сме и двамата доволни реших да приготвя едни по-различни шишчета.... мариновани в сос от киви :) Странно, нали? Странно, но много вкусно!
За съжаление пазарът не предлага още разнообразие от пресни зеленчуци, все ми изглеждат като пластмасови мутанти, а не съм и почитател на замразените от кой знае кога такива. Така че вие можете да си направите тези шишчета със зеленчуци според сезона, както и с месо по желание.

За моите шишчета, аз избрах:


за шишчетата:
пилешко филе 
зелени чушки
пресни гъби
за маринатата:
1 киви
50 мл. ром
1 глава крумид лук
щипка захар
щипка сол
за соса:
белени домати
черен пипер
сол
зехтин
нещо зелено по желание (босилек, магданоз)





Начин на приготвяне:

Нарязваме месото и зеленчуците на еднакви по големина кубчета.
Приготвяме марината от изброените продукти, като ги пасираме. Оставяме месото в маринатата за половин час. След това нанизваме така маринованото месо и зеленчуците на шишчетата и печем. Отделно приготвяме доматен сос от изброените продукти, отново пасирани. И.. готово, сервираме :) Ароматните шишчета са готови са хапване! Добър апетит :)


*тази рецепта е вдъхновена от предаването на Ути Бъчваров :) и адаптирана от мен

Няма коментари:

Публикуване на коментар