сряда, 5 април 2017 г.

Представям виии....


Невероятно е как детето ми само открива красотата на изкуството. В случая ни не сме му говорили и разказвали какво е пантомима, но той си е видял някъде и тъй като в много впечатлен, ми заявява, че иска някой да го научи.. Гледахме няколко клипчета на мимове и той още повече се запали... Харесвам артистичният характер на това детенце! Впечатлява ме, окролява ме, кара ме да се усмихвам. Не съм от майките, които си хвалят децата прекомерно и смятат, че са единствени и неповторими. Всички деца имат своите таланти, разбира се. Аз отчитам тези на моето момченце. Ето и едно интересно видео на мим Борис :)



                                                         

                                                     благодаря ви, че наминахте....




Няма коментари:

Публикуване на коментар