петък, 18 януари 2013 г.

Напоследък...

2013 започна технически недобре за нас, защото много уреди се развалиха - лаптопът ми, фотоапаратът, цифровият приемник на тв.. в такива моменти човек осъзнава колко зависим е от техниката. Та сега търся алтернативни варианти за поддържане на това местенце - блога ми.      
Както и друг път съм споменавала - искам 'По детски чисто' да продължава да бъде журнал на ежедневието на нашето щастливо семейство и един ден когато Борис порасне да се отбива тук и да чете историята на детството си (ако се интересува от нея, разбира се). А пък и аз бих се връщала след време тук да чете историите, които са ме вдъхновявали.

И въпреки техническите препятствия, съм на линия тук, за да ви кажа какво се случва напоследък с нас...

Борис расте и става все по-интересно човече. Опознава и изследва света около себе си с голямо любопитство... разхождаме се сред снега и се радваме на бялата зима при всяка възможност...










Друга голяма новост е, че вече не съм с черна коса! От тийнейджърските години, все залагах на черното, но с напредването на възрастта ;) трябва да преминавам към по-естествени, светли нюанси, за да не подчертавам промените на времето по лицето си допълнително. След 7 дълги   и уморителни часа в салона, сега съм с 5 тона по-светла коса - нещо като топъл шоколад, който за момента не е съвсем равен по цялата коса, но след 2-3 боядисвания, резултатът ще е по-добър...







Май това са новостите при нас засега... безсънните нощи продължават, защото Боби е във фаза, в която е неспокоен и даваме залъгалки, вода, млекце през цялата нощ, но вече свикнахме и с това.... разбира се, надеждата, че скоро ще спи по-дълго, остава :)



благодаря ви, че наминахте..

Няма коментари:

Публикуване на коментар