събота, 28 септември 2013 г.

Напоследък...

... не се случва нищо ново в живота ни.. дано да не е 'затишие пред буря' :) Изпращаме последните слънчеви дни на отминаващото лято с все по-дълги разходки навън, защото е наистина приятно.. е, усеща се и доста студен вятър на моменти - все пак живеем във Варна (да си призная - не мога да свикна с ветровитото време все още), но прекарваме доста време в разходки.. задължително 2 пъти дневно - преди и след обяд.
Въпреки еднообразието в ежедневието, животът с прохождащо дете е доста динамичен и непредсказуем.. А моето прохождащо момче притежава неизчерпаема енергия! По цял ден играе, прави бели, пада, става, реве, пищи, смее се неистово, гушка ме, хапе ме.. абе.. както е казал д-р Харви Карп, авторът на 'Най-щастливото дете' - детето от 1 до 4-годишна възраст смело може да бъде наречено пещерен човек. Много е прав! Наблюдавам действията и постъпките на сина си и наистина - неандерталски са :) Пример: Само преди секунди му дадох бисквита, която той пъхна в пантофа си, натроши и започна да яде трохите от пантофа си директно... :) Понякога ми е забавно, понякога ми се реве.. ей така по цял ден се забавлявам! Наред с това му избива зъб на човека.. 6 по ред и някаква драма.. то не е рев по цял ден и цяла нощ... но какво да се прави, нищо успокоявам се, че остават още само 14!

Ето малко видео и снимки от забавленията ни напоследък :)

за протокола: тук Борис е точно на 1 год. и почти 3 месеца



Боби бута гърнето си... 





Мишка кара колелооо..  и смях!



Боби и кончето...






Мама с насинена от хапане ръка... не е лесно да ти избиват зъби!



Бобо реве! Ех, голяма мъка!




благодаря ви, че наминахте..

4 коментара:

  1. Няма нищо по-прекрасно от смеещо се детско гласче! И това е най-невероятното чувство, което една майка изпитва, чувайки този "звън"! Безценно!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина - това е смисълът на цялото човешко съществуване, да чуваш щастливите детски усмивки на своето и останалите дечица! Безценно наистина Рари! :*

      Изтриване
  2. Здравей, още преди време бях писала тук, че следя всеки твой пост, като почти всеки ме е разплаквал от умиление. Сега вече аз самата имам своето най-прекрасно слънчице - моето малко момиченце и осъзнавам, че това е едно ненадминато чувство - да видиш радостта на малкото съкровище в очичките му, да чуеш смеха му, а когато плачка, да протяга ръчички, за да го успокоиш... Пожелавам ти това твое слънчево момченце да е все така лъчезарно, щастливо и усмихнато. А аз ще продължа да следя всяка твоя публикация. Благодаря ти!
    Между другото, може ли да попитам от къде е купено гумираното килимче? Ние сега трябва да прохождаме и ни казаха да си намерим такова.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Привет! Благодаря ти, че следиш моето местенце и преживяваш всичко с мен :) Да е живо и здраво твоето момиченце... и да, според мен да си майка - е диагноза! Абсолютно всички майки си приличаме по чувствата и емоциите, съпътстващи бремеността, раждането, отглеждането на детенцето! .. Относно гумираното килимче.. забравила съм, но мисля, че беше от Jumbo.. има ги и в продавалник, както и в повечето онлайн детски магазини. :) Благодарности още веднъж за това, че се отбиваш от тук! Поздрави

      Изтриване