неделя, 20 юли 2014 г.

Билки...

В планината има изобилие от тях, стига да ги познаваш. Имам щастието да съм заобиколена от жени родопчанки, които ги познават добре... особено едната ми баба от край време лекува само с билки... И знае билка за всяка болка. Даже съм замислила да седна един ден с тефтера и да запиша всичко, което успея да измъкна от нея, защото е безценен дар. Представете си хора на по има-няма 90 години, които цял живот са се лекували само с билки.. не знаят къде се намира аптеката. Нямаше да вярвам много на тези неща, ако не бях се убеждавала лично в магическото действие на билките, многократно. Така например билката подъбиче е спасявала Бобо и Стефан от разтройство, когато нито едно лекарство нямаше силата да го направи. Сега съм решила да събирам билки, да ги суша и съхранявам, и разбира се използвам. Вчера открих сезона на билкосъбирането с мащерка и жълт кантарион. Само ако можехте да вдъхнете аромата на току-що отрязани стръкове прясна мащерка... мммм......






благодаря ви, че наминахте...

Няма коментари:

Публикуване на коментар