четвъртък, 31 юли 2014 г.

Приключенията на Боби



Тъй като спирам да пиша ежемесечните статии за развитието на Боби по простата причина, че няма да се променя толкова бързо, реших да започна нова поредица от статии, които ще обхващат темата за приключенията на Боби! Звучи като приключенията на Том Сойер, нали? Да, защото смятам, че животът на едно двугодишно тепърва заприличва на едно голямо приключение за самия него, а и за родителите му. В тези статии ще ви разказвам за случващото се с малкия Бобо и за промените, които настъпват в растежа му. Ще пиша за любимите му игри, занимания, пътуванията ни заедно и всичко ново около нас! Надявам се да ви бъде интересно.

Новите приключения на Бобо, който сега е на почти 2 год. и 1 месец, започват да стават по-интересни от утре, защото излиза във ваканция от детската ясла за цял месец. Мама от сега се приготвя за един бурен и весел месец заедно с него!

На тази снимка вече е почти 8.30 сутринта тази сутрин и Бобо спи дълбоко, не желае да се събужда за градина, за последния ден преди ваканцията, защото стана в 5 часа сутринта, измъкна се от кошарата, отиде в детската стая, взе си едно влакче и няколко колички и започна да играе! В 5 сутринта!!!! Аз ли не съм наред? Или детето ми е много ранобудно... естествено поигра в тъмното 15-20 минути и пак легна, заедно с играчките в нашето легло. И така до 8.30 :)




Другото, което исках да споделя с голяма радост тук и сега е, че детето ми отказва да гледа ТВ! Понякога се заглежда за 2-3 мин. в Маша и мечока и образователни клипчета с влакчета и хиликоптри, но за не повече от 2-3 минути. Телевизията не му е страст, което много ме радва. Вчера пуснах 3D филм на племенниците ми, а той отказа да си сложи очила и да гледа с тях, даже напусна стаята след 3-тата минута и отиде в стаята си да рисува. Боже, това е супер!





На 2 год. и 1 мес. Бобо умее:

да брои до 10
да разпознава буквите на семейството ни
да говори почти всичко


Това са  засега новостите около малкото ми момче, оставам въоръжена с камерата, за да улавям най-интересните му мигове и да ги споделям с вас! Желая ви прекрасен следобед и още по-хубава лятна вечер... аз възнамерявам да я прекараме с вкусна храна и хладни напитки на терасата...


благодаря ви, че се отбихте...

Няма коментари:

Публикуване на коментар