неделя, 4 ноември 2012 г.

В очакване на...

ЗИМАТА съм! Честно казано, нямам търпение да завали хубав пухкав сняг. Зимата в града е най-отвратителното нещо - мокро, хлъзгаво, мразовито, сиво... но зимата в планината е най-божественото нещо на света. Представете си безкрайни бели пелени, обсипани от сребърни искри, озарявани от зимното слънце... и борове, отрупани в сняг. Хижа с камина, дръвцата пукат, червено винце, весела компания, а снегът навън трупа, трупа... Ммм, наистина се размечтах.

Миналата зима, по разбираеми причини - бременността ми, пропуснах карането на ски, та затова тази зима мисля двойно да си наваксам. Смятам да разкърша новия си екип и да карам от сутрин до вечер поне 2-3 седмици. Планирам и да взема няколко урока по сноуборд... Вече съм ангажирала бабите да помагат за малчо, така че всичко върви по план. Остава само и снегът да завали! Между другото мъжът ми също кара ски и става все по-добър, та ще си организираме едно състезание :)



Една препратка към моите хубави моменти в планината....




зима 2012 - бременна в 3 месец


зима 2012 - бременна в 3 месец с любимата ми Антония






с любимия ми мъж... и бременна в 4 месец


ето затова ви говоря!





красиво, нали?




зима 2009





зима 2010 - say cheeseeee





зима 2010




зима 2009 с любимата ми Стилияна




зима 2009... да се загрея малко....




зима 2009 - бръм бръммм




зима 2009



зима 2009... пози!



благодаря ви, че се отбихте...

Няма коментари:

Публикуване на коментар