понеделник, 10 декември 2012 г.

Дълго време....

отсъствах от блога си, защото изведнъж от google решиха, че трябва да им плащам всеки месец, защото безплатното ми пространство за качване на снимки в този блог е изчерпано... и трябва да си купувам допълнително. Възмутително, нали? От друга страна - няма безплатен обяд! Помислих и реших, че ще си плащам, защото не искам блогът ми да замине в небитието :)

Сега подготвям стаията за 5-месечния рожден ден на моето мишле и утре ще я публикувам. Ох, имам толкова много за писане... очаквайте и статиите за живота ни напоследък :) ще бъде интересно!

благодаря, че се отбихте....

2 коментара:

  1. Пише ти една бъдеща мама, всеки момент трябва да родя. И искам да ти кажа - не спирай! Чета всяка твоя публикация, вълнувала съм се с всяко твое притеснение покрай малкото ти момченце, плакала съм дори от начина, по който описваш щастието да имаш свое бебче. Чакам да го усетя лично!
    Благодаря ти за всичко споделено!

    ОтговорИзтриване
  2. Привет!
    Много се развълнувах от този коментар... може би съм нямала по-сърдечен досега!
    Благодаря много за милите думи... и се радвам, че историите ми докосват сърца, защото ги пиша със сърце!
    Пожелавам ти леко раждане и късмет. Какво ще е бебенцето?
    Каквото и да е, ще го обичате безкрайно много, толкова чисти душици са малките те.
    Ще се радвам да разменим контакти, мейли и аз да се порадвам на твоята красива история :)
    Успех и благодаря отново!

    ОтговорИзтриване