събота, 23 март 2013 г.

27 неща, които не знаете за мен

Тъй като скоро имам рожден ден и навършвам 27, реших да отговоря на 27 въпроса, които ще ме опишат повече като човек и тези от вас, които бегло ме познават, ще имат по-добра представа за моята особа :) Някои от въпросите ги получих от вас, а други ги взаимствах от блог, който следя. Надявам се да ви е интересно...


1. Един от най-милите ти детски спомени...
От едно лято, когато нашите ме бяха оставили на село при баба и дядо и всяка сутрин си хапвах бухтички, палачинки и други вкусотии, после ходехме на разходка из гората и поляните, където играех безгрижно и волно!

2. Ако можеш да промениш част в тялото си, тя би била...
Краката.. Бих ги направила по-дълги, слаби и мускулести :)

3. Защо пишеш блог?
Защото обичам да изразявам себе си чрез писане и блогът ми е мястото, където се отбивам да споделя част от живота си. В него размишлявам, релаксирам, развивам Аз-а си.

4. Как се виждаш след 10 години?
Като майка на 11-годишно хлапе, жена на най-прекрасния мъж, работеща, активна и може би преуспяла блогърка :)

5. Любим автор и защо..
Харуки Мураками. Заради странния му стил, многопластовите сюжети и японския му произход може би...

6. Любима храна..
Паста

7. Сутрин или вечер си по-активна..
На обяд. Сутрин ми е необходимо доста време да се разсъня, а вечер обичам да полягам рано..

8. Кафе или чай...
Кафе с мляко и без захар


9. Ако можеш да пътуваш навсякъде по света, кое място би посетила...
Австралия, Бразилия...


10. Какво ненавиждаш?
Ограничените хора.. по-скоро се опитвам да нямам контакт с такива, но понякога животът ме среща с тях и гледам да ги заобикалям...

11. Какво ти липсва?
Семейството.. тогава когато е далеч от мен.


12. Любим аромат?
Аромата на моето бебе! А в другия смисъл... ароматните творения на великия Serge Lutens.

13. Ако трябва да си направиш татуировка, какво би изобразявала?
Ами, знам ли.. може би някакъв символ, знак, свързан със семейството ми.. 'Стефан форевЪр' например :)

14. Пристрастена си към..
Целуване и прегръщане на детето ми! И към правене на снимки :)

15. Любима марка дрехи...
Харесвам моделите на Takeshi Kurosawa, Jason Wu, Dsq2.. но едва ли мога да си позволя която и да е от дрехите им :)

16. Имаш ли хоби?
Блогинг и скиинг :) Източната философия също ми е хоби!

17. Планина или море?
Планина, разбира се!

18. Кажи нещо за семейството си...
Имам прекрасни родители, брат и 2 страхотни племенници - най-сладките хлапета, които познавам!

19. Любимият ти град в България е:
Смолян!

20. Любимият ти град по света:
Стокхолм.. има и още един - Верона!

21. Кои страни по света си посетила?
Дубай, Япония, Швеция, Румъния, Германия, Италия, Испания, Великобритания, Турция, Гърция, Македония, Сърбия, Франция, Швейцария.. май това са

22. С какво си се занимавала до момента?
Малко с недвижими имоти и останалият ми опит е само в козметичния бранш, по-скоро маркетинговата част. Може да се каже, че козметиката и парфюмерията са моя страст!


23. За какво мечтаеш?
Всеки ден се моля всички около мен да са здрави! А иначе материално мечтая за много пътувания и приключения по света със семейството ми.


24. От какво се страхуваш?
От болници!

25. Нещо, което не знаем за теб?
Може би, че съм левичар.


26. Коя е най-добрата черта от характера ти според теб?
Като започна нещо, го изпипвам докрай до последния детайл. Старая се да правя нещата максимално добре и давам всичко от себе си. Не се предавам лесно.


27. А най-лошата?
Обичам да съм център на внимание, а това невинаги е добре.. Освен това лесно 'паля' и влизам в спорове. Понякога думите ми могат да бъдат доста жлъчни и хапливи. А и още нещо... мразя да имам много задължения наведнъж, затова обичам да отлагам и да се фокусирам само върху нещо определено.


Скъпи приятели.. ако имате още въпроси към мен, ще се радвам да отговоря на тях :)


благодаря ви, че се отбихте...







Няма коментари:

Публикуване на коментар