сряда, 27 март 2013 г.

27!

Събудих се на 27! Вчера имах рожден ден, да ми е честит :) Прекарах един обикновен ден с близките ми хора, направихме си страхотна вечеря. Получих и много изненади, една от които е разбира се от Стефан - страхотен фотоапарат! Знаете, че напоследък пишех по-рядко, защото фотоапаратът ми се развали и се налагаше да снимам с телефона, а удоволствието не е същото и техническата част е по-сложна, но от днес вече ще съм по сериозна в снимките и статиите :) Не бих искала този блог да е просто 'фото блог', но от друга страна не искам и да е просто сухи статии, а по-скоро умерена смесица от двете, за да има живинка в него :)

Та рожденния ден - казах обикновен ден, но всъщност не е така, защото за първи път имам рожден ден в майчинско амплоа! По-различно се чувствам, разбира се... на предишни рожденни дни все си мислех къде и как да организирам парти по повода, а сега - денят беше наистина обикновен от гледна точка на това, че премина в рутинните игри и грижи за детенцето :) То има нужда мама да го гушне, нахрани, изкъпе и приспи.. предполагам няма нужда от майка, която да купонясва до зори и да се прибере почерпена и на сутринта неадекватна да играе с ранобудното си детенце :) Та в тази връзка исках да кажа, че приоритетите на човек се променят след като стане родител. Не че ще спрем да купонясваме, не искам да бъда разбрана погрешно, и животът спира за мама и тати, но всичко трябва да бъде съобразено така, че по никакъв начин да не навреди на детето. По-различно се чувствам сега като 'майка' на рождения си ден, защото съм някак си завършена и истинска. Усещането е наистина неповторимо и необикновено. Никога никога до сега на този ден не ме бяха прегръщали най-малките ръчички, не ми се беше усмихвала най-хубавата устичка, не ме бяха гледали най-милите очета! Няма по-велик ДАР от този! Благодаря ти, скъпи Боби за прекрасния подарък, който направи на мама :*

И тази година, както всяка, на този ден си пожелах само и само здраве!!! Останалото си го имам - то е около мен и вътре в мен... около мен са близките, а в мен - щастието, радостта, любовта!
Това бяха малко размисли и страсти за моя празник :) 


торта за моя празник


Последно, но не и по важност! Няма как да не спомена и страхотната торта, която получих от свекърва си. Наистина ме изненада страхотно :)


благодаря ви, че се отбихте...

Няма коментари:

Публикуване на коментар