вторник, 8 октомври 2013 г.

Дантелени мечти

Случвало ли ви се е да се влюбите от пръв поглед в... магазин? Да! И на мен ми се случи! Един случаен ден, разхождайки се с количката по булевард Ген. Колев, минах покрай едно току-що отворило магазинче, пред което се вихреше семпло, но видимо весело парти по случай откриването му. Страхотно, казах си... любопитството ми отведе там отново, още на следващия ден. Името му е Dantella. Влюбих се в него от пръв поглед. Дори названието му ми допадна много. Първо ме грабнаха витрините, а после и усмивката на приветливото лице зад отрупаното в арт предмети бюро. Та.. Dantella е арт магазин с много хубави неща.. Откъде ли да започна.. безброй са: чудати картини с рустик и винтидж рамки, кашпи, ръчно изработени бижута, прекрасни шалове, текстил, фенери, надписи, висулки, стенни часовници, свещници, кутии за съхранение и бижута, съдове и още много неща за декорация и погалване на сетивата. Специално на мен такъв тип предмети ми въздействат по особен начин... винаги са свързани с определена емоция и носят дух сами по себе си, което ги прави повече от просто предмети.

Първият път не си купих нищо. Исках просто да разгледам и да си напълня окото. След известно време, през един сив и ветровит варненски ден, реших отново да мина през магазинчето и да повдигна настроението си. Този път с ясната цел да си купя нещо за новия ни дом в планината. Отново ме посрещна усмихнатото момиче с готовност да ми покаже и обясни всичко, както и да отговори на множеството ми въпроси. Любезна, усмихната и с арт излъчване. Как да не ти е приятно да си купиш ИЗКУСТВО от този магазин. На мен ми беше приятно, признавам си. Исках да харча още и още... и още. Исках да си купя много изкуство. Защо ли? Защото всеки предмет носи духа на човека, който е оставил частица от себе си, емоциите и светогледа си, когато го е изработил с двете си ръце и по-различния си ум.

От посрещането, през пазаруването, до опаковката и изпращането на вратата, този арт магазин е преживяване, истинско преживяване за сетивата. Препоръчвам го :)











тези си ги купих аз!



благодаря ви, че наминахте!


Няма коментари:

Публикуване на коментар