четвъртък, 9 октомври 2014 г.

Sweet moments...

Исках да споделя какво ми се случи снощи, докато си играехме с малкия Бобо... дойде до мен, вдигна ми блузата, целуна коремчето ми и ми каза... 'Бичам те мамо'. Толкова спонтанно, толкова истинско и чисто, толкова нежно и велико нещо може да ти се случи, само когато имаш дете. Може би защото аз не спирам да му показвам любовта си, той също започна да показва своята и то по невероятно истински начин. Ако трябва да дам определение на любов, то това би била истинската и най-безусловната любов... между майка и дете.
Благодаря ти, че точно ти си моето момче, Боби. Радвам се безумно, че съм твоя мама.


източник: www.integralparenting.com




p.s. Ето затова този блог е посветен на малките неща, които внасят огромна доза щастие в живота. Нещата, които осмислят битието...

благодаря ви, че наминахте....

Няма коментари:

Публикуване на коментар