вторник, 26 юни 2012 г.

Бременна в 33 седмица


33 седмица от бременността на една щастлива бъдеща мама


Бременна в 33 седмица (края на 8ми месец)





Мама на плажа - бременна в 33 седмица

Какво се случва в 33 седмица от бременността ми?


Прегледи: женска консултация, микробиология; Изискване на всички документи, необходими за раждането от АГ-то на женската консултация за представяне в избраната болница.

Мама: +2.5 кг. за един месец, тежа 68.5 кг., което е +13.5 кг. от началото на бременността;

Бебе: размерите му съответстват на седмиците. Приблизителните му килограми са – 1900 г. Трябва да порасне още доста.

Симптоми: като цяло се чувствам добре. Имам леки контракции отвреме навреме... продължавам да пия Магнерич, който ми действа много добре и съм спокойна, но скоро ще го спра – следващата седмица. Пие се до 34 седмица.

Киселините продължават да ме тормозят. По принцип вземам Талцид, който помагаше, но спря да помага вече, а и ме боли стомаха от него... гледам да търпя....

Сънят ми е неспокоен, прекъсван от честите посещения на тоалетната. Усещам все по-голяма тежест в корема, както и мускулни крампи. Тежат ми краката. Чувствам се подута.

Покупки: бебешки чаршафчета, козметика, шишета, комплект памучни пелени (ще напиша отделна тема ‘бебешки покупки’ по-детайлно)

Красиви мигове: морско пътуване до Бургас, няколко пикника с приятели в планината, рождения ден на двете ми племенници;

Тревоги: предстоящото раждане

Храни: кайсии, киселно мляко, ориз, препечен черен хляб, салати, риба – сафрид, цаца; шоколадов и пъпешов сладолед

Свободно време: почивка на морето, дълги вечерни разходки, четене на книги



 благодаря ви, че наминахте...


Няма коментари:

Публикуване на коментар