сряда, 15 август 2012 г.

Отново преместване

Кашони, кутии, кашони и пак кутии - 2ра част Вече имам тренинг и знам кое точно къде да сложа за максимална организация!
Отново се преместваме (за втори път през послените 2 месеца). Когато имаш мъж, който не се задържа дълго на едно място и не може да 'диша' без да пътува, така е :) Този път напускаме 'хубавата' София и се местим на моренцето. Ще живеем във Варна. Дълго мислихме накъде да забегнем и в крайна сметка избрахме дестинацията. Всъщност Стефан е роден в Бургас, но е израснал във Варна. А аз съм родена в Смолян. Нашето семейство съчетава планината и морето, затова Боби ще е най-щастливото дете през ваканциите. Вече споделих възмущението си от София и наистина нямам търпение да избягам от нея. Варна с красивата си морска градина, по-мекия климат през зимата, помощта на баба и приятелите от детството е прекрасно място, където можем да се наслаждаваме повече на живота и да се чувстваме по-спокойни. А и няма нищо по-хубаво от родния дом. Имаме нужда от промяна всъщност и това е една от водещите причини за нашето решение. Освен това в главите ни се въртят няколко проекта за собствен бизнес, за които ще пиша по-подробно, по-късно, така че и доходите да осигурим...

А на софийските си приятели искам да кажа: единствено вие ще ми липсвате и.. не се безпокойте.. можеби ще се виждаме по-често, отколкото в момента :)

p.s. Приятели, очаквам да се обаждате, когато сте някъде по морето. Ще се радвам да се виждаме!

и още един p.s. Скоро очаквайте снимки от първия плаж на Боби :)

благодаря, че наминахте...

4 коментара:

  1. Мило Наде, ще ми липсваш.... тъкмо се открихме отново и ... пак ще се разделим, този път заради разстояние... Надявам се всичко да ви е наред. Ти и прекрасните мъже в живота ти да намерите пълна хармония във Варна. И все пак тайно се надявам децата ни да прекарват хубави лета заедно - било то в София, Варна или на други места :*****

    Оля

    ОтговорИзтриване
  2. И ти ще ми липсваш мила Оля... но ще се виждаме и ще си разказваме толкова много неща. Разбира се, че ще запознаем дечицата си, още повече, че и вие и ние пътуваме често :-) нека да е за добро това наше начинание и всичко ще е ОК. Целувам теб и големия мъж Наско! Просълзи ме ей!

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей,казвам се Лора,на 22 години и съм от Варна :) Добре дошли в красивия ни град и само щастие и красиви моменти спохождат
    хубавото ви семейство! :)
    Аз съм бременна в 26 г.с. и 5 дни и вече 2 месеца чета блога ти,които адски ми харесва и описва точно това което
    чувствам и мисля. :)
    И ние ще си имаме момченце иии нямам търпение да се срещнем с бебчо ... :) Ще се радвам ако някой ден се запознаем и децата ни живот и здраве също, може би другата година по това време в морската градина :)) Продължавай в същия дух с блога,повярвай ми поне на мен ми е много полезно всичко което пишеш.Все още си нямам и понятие от повечето бебешки атрибути и вещи ии се надявам благодарение на информацията от приятелки,интернет и твоя блог да добия представа какво ме очаква,какво ми трябва откъде да си го набавя и т.н. :) Извинявай отплеснах се :-) :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Привет Лора... опитах да ти пиша мейл от телефона си, но не знам дали беше успешно (преди да имам нет вкъщи). Сега вече имам интернет връзка.. най-после! Съжалявам за късния ми отговор, но коментарът ти ме зарадва много!
      Благодаря за топлото посрещане във Варна.. чувстваме се прекрасно тук.
      Поздравления за бременността ти и очакването на бъдещия син. Повярвай ми, щастието е огромно. Пожелавам ти безпроблемна бременност.. и се радвай на всяка секунда от нея.
      Радвам се, че блогът ти харесва. Изливам душата си тук и зная, че срещам разбиране в лицето на много мами :)
      Ще се радвам да се видим на кафенце и да се запознаем.
      Пиши, ако имаш желание и време да си разменим контактите и да се запознаем!
      Поздрави от мен и едно пораснало момченце!
      Надя

      Изтриване