неделя, 30 септември 2012 г.

5000

5000 станаха посещенията на моето малко местенце за споделяне на истории от живота ми.
За мен тези посещения не са просто трафик на сайта, а зад тях стоят по-красиви отвсякога, тръпнещи в очакване на новия живот мами или вече гушкащи своите мъници. Каква по-голяма мотивация от тази, за да продължавам да пиша... като знам, че отсреща някъде по света малки крачета ритат упорито шкембетата на майките си или тичат безгрижно в градинките!

Благодаря ви, че сте тук и преживявате всичко с мен. Оценям го!

Искам това да остане по детски чистото ми пространство, в което да се отбивам, когато искам да излея душата си пред сродни души. Зная, че много от вас разпознават себе си в мен!

Искам, когато детето ми един ден порасне да намери тук историята на живота си.
И най-вече пиша този журнал, за да изкрещя пред целия свят, че съм най-щастливата жена и майка, защото имам двамата най-прекрасни мъже в живота си. Всяка сутрин се събуждам благодарна за това, че точно Стефан е мъжът до мен и точно Борис е моето момче. Събуждам се щастлива, удовлетворена, с усмивка, защото знам, че предстои още един прекрасен ден, изпълнен с любов.
Пожелавам и на вас да обичате, да бъдете обичани и заобиколени от добри хора.

Благодаря ви още веднъж, че споделяте с мен щастието си, макар без думи. Усещам трептящата енергия и емоциите ви. Благодаря и на тези от вас, които разказаха своите красиви истории, стоплихте душата ми.

Пожелавам ви здраве и вяра в истинските неща. Всичко в този свят е преходно, идва и си отива, това, което е ЗАВИНАГИ е семейството.

Не забравяйте да се радвате на малките неща... и тогава, когато имате нужда от вдъхновение, аз съм насреща и ще продължавам да ви заразявам с моя позитивизъм :)

Специални благодарности на най-верните ми читатели и почитатели :) - Адриана, Рара, Лора! И... красиви бебоци на финала, ей!!!


благодаря ви, че наминахте...

4 коментара:

  1. Аз също ти благодаря, че споделяш всичко което преживявате с красивото ти семейство!! :) Наистина е полезно и приятно за четене,продължавай все така.
    :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти за възможнотта ние- твоите читатели и почитатели, да бъдем съпричастни към всички тези трепети и вълнения, които изживяваш и да ги съпреживяваме заедно!!!
    С нетърпение очаквам темата за 50 000 посещения в твоя по детски чист свят, което със сигурност много скоро ще се случи :) (лично аз много ще се постарая ;))

    ОтговорИзтриване
  3. Рарче, благодаря за милите думи! Страхотна си! Целувки!

    ОтговорИзтриване