сряда, 19 септември 2012 г.

Изпробвано!

Такаа... иска ми се да споделя от кои продукти/медикаменти за бебета съм останала доволна и на моето бебе са се отразили добре. Разбира се, преди да прибегнете към тях, се консултирайте с вашия педиатър, така както аз самата съм направила. Има го и моментът, че на всяко бебенце различни неща действат по различен начин. Така че, тази статия не съдържа препоръки, а е споделяне на потребителско мнение от една майка....

Биогайа - пробиотични капки за нормализиране на чревната микрофлора. Давала съм от 5-ти ден на раждането до 45 ден по 5 капки дневно, следобед. Действат благоприятно върху чревното здраве на новороденото. Цената е около 20 лв. (за 5 мл)
 
 


 
 
Хип Комбиотик 1 - Адаптирано мляко за кърмачета с пробиотици, пребиотици и Омега 3 и 6. В началото действаше като че ли запичащо на бебчето, но след това нещата се нормализираха. Млякото е хипоалергенно, хранително, засищащо и Борис го харесва.
Опаковка от 800 гр. струва около 25-30 лв. (в зависимост от мястото, от което я купувам).





 
Инфакол - капки против колики. Не мога да кажа, че се справят с коликите, защото няма такова чудо на фармацията, което да се справя с тях, но определено ги облекчава.
Други методи, които съм пробвала и действат за облекчаване на коликите са: затоплена кърпа на коремчето, топли чорапки, гушкане, возене в кола или бебешката количка, чайче от копър.
Та Капките Инфакол давам по 1 пипетка преди всяко хранене, с приятен портокалов аромат са. Цената е около 10 лв. за една опаковка, която е достатъчна за около 100 дози.
 
 
 
 
 
 
 
Блевит Л - чайче против запек с екстракт от сливи. Действа безотказно. Слагам около 1 кафена лъжичка в 100 гр охладена преварена вода за пиене и давам на бебчо няколо пъти по няколо глъдки през деня. До няколо часа ефектът е на лице! Чайчето е голямо количество и струва евтино... около 5-6 лв., ако не се лъжа...
 
 
 
 
благодаря ви, че наминахте...
 

2 коментара:

  1. отново полезна информация :) аз съм все още в началото на бременноста,едва 17 седмица,но следя всичко,което пишеш :)

    ОтговорИзтриване
  2. радвам се, че е полезно за бъдещи мами като теб! и аз си бях набелязала някои блогове, на които се доверявах относно бременността.
    А ти си почти на средата на бременността :) Спомням си с тъга за моята, защото беше прекрасно, но пък след това идват още по-прекрасни мигове :) Пожелавам ти успех и всичко да минава гладко и безпроблемно!
    Благодаря ти, че се отбиваш от тук :)
    Поздрави и приятна вечер!

    ОтговорИзтриване