вторник, 3 юни 2014 г.

Напоследък...

...не съм писала отдавна тук, но бях ангажирана с Бобо, който 2 поредни седмици беше болен. Първо със стомашен вирус, а после със зачервено гърло. Не вярвах на приказките, че когато децата тръгнат на ясла започват да боледуват. Мислех си.. поредният мит. И дори едно супер здраво момче като моето, което до скоро не беше вдигало температура, а какво остава да пие антибиотик, сега боледува доста често. Рррр, бясна съм! Бясна съм, защото не зная какво да правя. Да, така се изграждал имунитет.. и нямало начин, така е, ще боледуват децата. Ако го гледам вкъщи.. не мога да го изолирам в клетка, непрекъснато е в контакт със съседски и роднински деца. Ако ходи на ясла - пак болен, заради майките, които нямат възможност да си гледат болните деца и ги пускат болни на ясла... Не обвинявам никой, защото зная, че е трудно на всекиго. Трудно е да се съчетават работа, гледане на дете, домакинство. Какво му остава на човек като мен - да лекува детето си с народна медицина и възможно най-малко лекарства. Спомням си, че едно време мама Често питам дядо си, който преди два дни стана на 92 год. къде се крие тайната на дълголетието и крепкото му здраве... и той казва - дядо, цял живот не съм пил, нито пушил и съм бил сред природата...навън, на зелено, трудил съм се много... Да не забравяме, че не е ял консерванти, ГМО, Е-та, оцветители и т.н. Не е имал стреса, който имаме днес и други такива фактори. Е, май, няма как да ни се получи... дядо!
Да са ни здрави децата, пък другото.. ще се оправи...


благодаря ви, че наминахте..

Няма коментари:

Публикуване на коментар