понеделник, 3 март 2014 г.

България

Честит 3-ти март - ден на Освобождението, обединението, духовната свобода, принадлежността. Гордейте се, че сте българи. Въпреки политическата нестабилност, неуредиците в държавата, несигурния живот в Родината, погледнете към трибагреника днес, замислете се за красотата на природата ни, хубавите ни традиции, вкусната ни храна, която въпреки всичко, имаме на трапезите си... нравствената красота на българина и българката...

Аз се гордея, че съм българка и съм избрала да се боря в страната си. Тук са корените ми, домът ми, близките ми, тук е всичко, за което съм се трудила, за което мечтая. Ще се постарая да възпитам дух на родолюбие и в сина си. Ще му разкажа, че съм пътувала много по света и никъде не съм видяла по-красиви планини, по-копринено небе, по-красиви поля.. Никъде не съм срещала по-гостоприемни хора, с по-топли сърца и по-искрени усмивки. Никъде не съм вкусвала по-вкусна храна и не съм отпивала по-вкусна напитка от нашите-българските. Никъде не съм се чувствала по-свободна, по-жива, по-удовлетворена от живота, по-спокойна. Дано и синът ми бъде горд, че е българин. И ако избере да живее и работи в чужбина, то бих го посъветвала да не забравя за корените си, да милее за страната си, да се върне един ден отново тук, на своята земя. Животът е твърде кратък, за да го изживеем в непозната страна, сред непознати хора.. и непознати нрави. Животът там, в чужбина не е по-лесен, въпреки, че е по-добре устроен. Не материалното и битово стабилното е гаранция за по-щастлив живот там. Не възможностите, кариерата и бизнесът донасят онова спокойствие и сигурност, от което имаме нужда, за да кажем, че ЖИВЕЕМ. Жалко е, че в България много неща куцат, но пък когато си здрав ти и семейството си, можеш да се наслаждаваш на всяко нещо и да не обръщаш внимание на неуредиците.

Скъпи българи, погледнете на България от хубавата й страна. Не бъдете черногледи и сърдити. Огледайте се и вижте колко много поводи за гордост имате. Това е нашата свободна България. Честит празник!






благодаря ви, че наминахте...

Няма коментари:

Публикуване на коментар