сряда, 11 юни 2014 г.

Борис на 23 месеца

Само 1 месец ни дели от голямото парти за втория рожден ден на Бобо! Отсега се вълнувам много! Моето момче става на 2 годинки! Ах, как бързо отлетяха, неусетно се изплъзнаха между дните и нощите, между грижите покрай имунизации, хранене, къпане и т.н. Неусетно пред очите ми израсна едно прекрасно и добро момченце (но палаво) и аз се гордея с него.
През изминалия месец Бобо започна да говори още повече. Изреченията стават все по дълги и смислени. Умее да изимитира и произнесе почти всяка дума и е адски забавен. Ежедневието с Бобо е истинско приключение.
Най-любимият ми момент през изминалия месец е, че Бобо започна да ме гушка силно и да казва 'моя мама', милвайки ме, което разтапя сърцето ми... на което аз отвръщам 'мой Бобо' :) Всъщност започна да казва на всичко 'мойо' - пързалки, люлки, играчки... Всичко е негово! Разви много силно чувство за притежание, което не знам дали е добре или не.

В умствен план наблюдавам огромна промяна в развитието на Бобо. Безпроблемно различава формата на кръга от тази на сърцето и звездата. Дори ги назовава. Когато пътуваме с колата, посочва сградите, в които работят баба, дядо и други близки. Помни неща, които съм му казала еднократно... и може да ми ги припомни след няколко дни... страхотна памет за няма 2-годишно хлапе. И най-забавното е, че разпознава колите, паркирани на двора... коя е на вуйчо, коя на чичо, коя на дядо, коя на тати :) момчешка му работа!!!


Какво обича?
да рисува
да сглобява вагончетата на влакчето
бонбони (които избягвам да му давам, но по дяволите винаги ги открива в магазина)
люлка
да 'кара' колата на тати

Какво не обича?
да се вози в седалката си
да чува 'не'


Другата новост е, че открихме летния сезон с първи плаж в Гърция. След поредица от интензивни, почти тропически регулярни валежи, най-сетне изгря слънце. То моментално ни изстреля на плаж. Няма да се изненадате, ако ви кажа, че ходенето на плаж с дете е изтощително, натоварващо, времеемко, 'весело' и 'тежко' откъм носене на многобройни торби. След като взехме пояса, мазилата, хавлийте, кофичките, резервните дрешки, памперсите, мокрите кърпи, водата, солетите, двата чадъра, количката... слънцезащитната шапка се отправихме към белите плажове на любимата Гърция. Изкарахме страхотен ден с нашето малко момче. На него много му хареса.















Честит малък рожден ден, дни преди големия, мило мое момче! С всеки изминал ден ти ставаш по-любвеобилен, емоционален, умен и усмихнат. Наред с това ставаш и палав, необуздан, понякога инатлив и своенравен. Харесва ми да наблюдавам как се променяш.... караш ме да се усмихвам, да се гордея, да обичам, да се радвам, да се ядосвам... какво по-хубаво от това! Обичам те! Радвам се, че точно ти си моето момче! 

вижте още:



благодаря ви, че наминахте...

Няма коментари:

Публикуване на коментар