вторник, 6 януари 2015 г.

15 цели за Новата година!

Подобно на други блогъри, които си поставят цели за Новата Година, и аз ще си поставя 15 такива, които на края на годината ще проверя дали съм изпълнила. И така:



източник снимка: sites.austincc.edu







1. Да отслабна... качила съм 7 кг. за последните 6 месеца, което е ужасяващо. Може би спортът ще помогне, защото не съм увеличила храненето... Колко банално звучи цел номер 1 :)

2. Да прекарвам повече време с Бобо или да си играя повече с него, защото към момента това се случва за по 1-2 часа на ден след градина, като го вмъквам между готвенето и чистенето; Тук причислявам и повече учене на цифри, букви, форми и т.н.

3. Да прочета поне 12 нови книги;

4. Да пиша по-често в блога;

5. Да започна да уча нов език.. може би японски?!

6. Да излизаме поне 1 път месечно на романтична вечеря САМО двамата със Стефан;

7. Да си правя масаж поне един път месечно;

8. Да се развивам в маркетинг сферата, което съм работила и до момента, а след майчинството прекъснах и много ми липсва;

9. Да пътуваме някъде в чужбина до непозната страна;

10. Да мисля позитивно, да бъда по-самоуверена, по-смела, по-балансирана.... да работя върху собственото си Аз.

11. Да преодолея страха си от шофиране и да практикувам по-често;

12. Да направя камина в хола, голяма, облицована с тухлички и камък и да си пием винце на кожичка пред нея;

13. Да се постарая да допринеса повече за магазинчето, което имаме и да вложа цялата си творческа енергия в успеха му;

14. Да преодолея страха си от зъболекар;

15. Да казвам всяка вечер по една молитва и благодарност към Бога за детето и мъжа ми, хората около мен, за здравето и сполуките ни, за доброто, за приятелите, за неприятелите.


Залавям се за работа да изпълнявам списъка със задачи!


благодаря ви, че наминахте...



Няма коментари:

Публикуване на коментар