събота, 3 януари 2015 г.

Бобо на ски!

Здравейте и Честита Нова 2015 година! Нека бъде по-добра от старата и донесе на семействата ми много мир, любов и усмивки!

Малко съм тъжна, защото ми остава все по-малко време за моя блог, но бях заета с едни важни проекти, които почти приключиха и сега ще се отбивам по-често от тук... а и зимната ваканция на Боби се проточи доста дълго... знаете как е с малко дете.. цял ден всичко се върти около него и няма време за нищо друго.

Но пък си изкарахме супер тези 2 седмици покрай празниците... ядене, пиене, веселби, приятели, гости, пътувания, ски, шейни... страхотно е!

Най-вълнуващото, което се случи е, че вчера Боби за първи път се качи на ски - точно на 2.5 год. Първоначлно, докато му слагах обувките, помрънка малко, защото е непознато за него, но като му сложих ските започна да се забавлява и да се смее с глас! Пуснахме се няколко пъти по един лек наклон, аз го придържах, обяснявах му някои неща, които той не разбра, но пък не падна нито веднъж и се държеше така стабилно, все едно е раждан на ските :) Гордея се с теб мое малко момченце! Надявам се да станеш много добър в ските, а защо не и състезател :)






благодаря ви, че наминахте....

Няма коментари:

Публикуване на коментар