понеделник, 12 януари 2015 г.

Време за изкуство - картина от текстил

Пак ме подгони треската за претапициране, декориране, състаряване на дърво и т.н. Уредила съм си 2 кресла подарък от тавана на един съсед, които ще станат супер след реставриране.... ще го помоля да ме остави на тавана да поровя и за други ценности... адреналинът ми се покачва като мисля за интериор... А ето какво изобретих за хола си - картина от текстил (обикновен плат). Купих го от ИКЕА - 15 лв. за метър. 150 см широчина на 2 метра дължина. Поръчах дървена рамка, широка 10 см, лакирана в тъмно.. излезе ми 45 лв. И воала - ето какво се получи... в ИКЕА има невероятен текстил, а картините от текстил изглеждат като рисувани, подобно на фототапет дори, а са по-евтин и по-оригинален вариант. Тази стена се нуждаеше от нещо Уау! Голяма е, и някак си празна... но сега се преобрази... Пролетта като си направя и камината, ще стане чудно!


преди


след





благодаря, че наминахте...

Няма коментари:

Публикуване на коментар