вторник, 27 януари 2015 г.

Tattoo!

Първата ми татуировка... някои казват, че вече не е на мода да се татуираш, други, че оскверняваш тялото си.. бла бла... говорят си хиляди неща, но аз отдавна исках татуировка и реших, че сега е момента. Татуировката е личен избор, начин на мислене и усещане и няма мода и актуалност. Да, за цял живот е и това и е хубавото. Така, както белегът ми от секциото е за цял живот и си го нося с кеф, така и татуровката е символ, който те белязва и те прави по-нестандартен, различен и уникален...
Татусът ми е изписан на латински с англосаксонски шрифт и означава: щастието спохожда смелите... Това е мото, което значи много за мен и е мотото на живота ми. Тогава, когато човек е смел в мечтите и действията си, нещата просто се случват и щастието идва само... щастието се случва, тогава когато се усмелиш да действаш и да го постигнеш... Сега мисля за втори татус и място, на което да го направя, но няма да е веднага... 




благодаря ви, че наминахте...

Няма коментари:

Публикуване на коментар