петък, 7 март 2014 г.

Първият празник на мама

Чувството е сякаш имаш пеперуди в стомаха... вълнението, сякаш предстои първият рожден ден на малкото ти... Първият празник на мама в детската ясла е толкова вълнуващ, че цял ден усещах вълнението във всяка клетка на тялото си. Знаех, че това е моят празник и първото представяне на Бобо. Той е малък и нямаше стихче за празника, защото не може да говори много много, но важното за мен беше, че бях там с него. През цялото време, докато другите дечица пееха и рецитираха, той се беше гушнал в мен и не се откъсна нито за секунда, но аз се гордеех. Гордеех се толкова много с моето пораснало момче. Имаше и малко подаръче от малките за майките - сърчице. Завинаги ще го пазя. Това е моето и неговото сърчице в едно. Не мога да опиша чувствата си... сякаш вчера се роди, а вече участва в първият празник на яслата. Времето е жестоко.. не ми позволи още малко да се порадвам на малкото си бебенце, а порасна толкова бързо. Но знаете ли.. за мен той винаги ще ухае на най-сладкото бебе.. и сега когато ходи на ясла ми липсва времето прекарано заедно. Нямам търпение да го взема следобед и да го целувам и гушкам до безкрай. Не спирам да вдишвам нежния му аромат. Моето момче. Бобче, благодаря ти за най-хубавият празник, който ми подари! Никога не съм получавала по-хубав подарък и по-приятно усещане!

Снимки от тържеството












благодаря ви, че наминахте...

2 коментара: