вторник, 11 март 2014 г.

Борис на 20 месеца

Скъпи Боби,
днес ти ставаш с още един месец по-голям! Честит малък рожден ден, момчето ми! Не мога да повярвам, че след 4 месеца ставаш на цели 2 годинки.
Какво да кажа за изминалия месец... той беше белязан от едно голямо за всички нас събитие - яслата. Вече третата седмица ти ходиш 'при децата' и мога да кажа, че се чувстваш добре. Започна да учиш и произнасяш доста нови думички. Опитваш се да ми 'разказваш' случки от яслата, които аз обаче не разбирам :) Но определено се вълнуваш от всичко случващо се там. Зная, че си стресиран и жално скимтиш 'мама, мама' всяка сутрин, но съм сигурна, че там ще ти харесва все повече и повече. Като цяло започна да свикваш и това ме успокоява. А вечер като те вземам виждам най-прекрасното слънчице, което тича срещу мен хленчейки, готово да се хвърли в прегръдките ми.







Другата новост е, че си взехме кученце! Не ми стигат останалите грижи, а сега и още един член на семейството. Но ще се справим! Кучето е порода джак ръсел, на 2 месеца и се казва Парис. Много е сладка и дива. Добре се разбираш с нея, не се страхуваш.. крещиш насреща й 'кучи, кучи, кучи' и й дърпаш опашката и ушите. Парис живее в гаража, а веднага щом времето се затопли, ще се премести на двора в новата си колибка.








Обичам те! Гордея се, че точно ти си моето момче. Бъди здрав и откривай света с всичките си сетива, защото той е прекрасен!


вижте още:


благодаря ви, че наминахте...

Няма коментари:

Публикуване на коментар