сряда, 2 април 2014 г.

Проект 'Пиратска стая' - част 1

Бобо расте ли расте и с това нуждите от детска стая стават все по-големи. Досега нямахме възможност да го отделим в самостоятелна стая, а и той е малко 'мамино синче', което се гушка нощем между нас, когато се почувства самотен. Но решението е взето - Бобо заминава в собствена стая много скоро. Сега съм се заела с обзавеждането. Пфиу! Чака ме доста работа, а и ни трябват доста пари. Е, някои от нещата ще ги изработя сама, но други трябва да се купят. Смятам стаята да не е претрупана, за да има достатъчно място за игра, но пък и няма как да минем без легло - по възможност на морско-пиратска тема, малък гардероб, шкаф за играчки и малка масичка за рисуване. Ето я и празната стая, която очаква да бъде преобразена (снимката по-долу). Не зная дали синът ми ще се увлича по пирати и други подобни, но майка му определено е привлечена от истории за скрити пиратски съкровища, страховити кораби и безстрашни пирати. Струва ми се доста добре едно момченце да се интересува от чисто мъжките неща като коли, кораби, футбол и т.н. Надявам се и Бобо да има тези интереси, а аз ще се постарая да го вдъхновявам. Ще кажем 'сбогом' на бебешката кошара и всичко бебешко, защото Бобо става едно голяяямо момче! В поредицата статии 'Проект Пиратска стая' можете да проследите преобразяването на новата стая на Бобо :)



празната стая, която очаква да бъде преобразена в ПИРАТСКА


благодаря ви, че наминахте...

Няма коментари:

Публикуване на коментар