петък, 11 април 2014 г.

Борис на 21 месеца

21 месецааа! Да, малкото ми момче навършва цели 21 месеца днес :) Освен, че е един голям бърборанко, който се опитва да повтаря всяка дума, която чуе, Бобо е невероятно палав.. и с всеки изминал ден става все по-палаво момченце! Ей, това дете не се спира са секунда. Ако го видите седнал на едно място за повече от 5 минути, значи нещо не е наред. Тихите дълги игри или гледането на филмчета не се присъщи за Бобо, въобще. Вместо тях предпочита да бяга и да вдига врява. Продължава да не обръща внимание на играчките си, а да се занимава с нещата на големите. Вече се чудя дали има играчка, която би го впечатлила. Ах, Бобо на мама й е много трудно да те забавлява. Е, когато времето е хубаво нямаме проблеми. Калта, локвите от отминалия дъжд, тревичките и камъчетата ни зоват! Слава Богу имаме дворче, на което Бобо да играе и там може да прекара часове наред.
През изминалата седмица пробиха горните кучешки зъби! Най-накрая! След дълго мъчение, висока температура, нерви и безсъние, тези малки проклетничета кучешки пробиха венчетата и се показаха! Фиу! Не беше леко, ще ги запомня завинаги.. но да не казвам голяма дума, предстоят ни долни кучешки и кътници...
Освен, че се борихме със зъбоникненето, Бобо си беше вкъщи и не ходи на ясла цяла седмица, поради лека кашлица и 'тежки' сополи. Както казва на Стефчко сестра му - 'градински' сополи, които като се заточат, край няма. Капки, промиване с физиологичен разтвор и какво ли още не бяха част от програмата ни през деня.. сега е по-добре и яслата го зове.











Скъпи Боби,
невероятно дете си. Емоционален, умен (даже хитрец), палав и с неизчерпаема енергия. По някога си мисля, че няма да имам сили за братче или сестриче, защото ме изцеждаш като лимон :) Но това времето ще покажа... На тази възраст бърбориш много и повярвай ми, за мен е невероятно забавно да чувам новите думи, които измисляш. Записвам ги и скоро ще напиша цял списък с тях.
Като те гледам на мога да повярвам, че времето лети толкова бързо и съм майка на едно вече голямо момче. Не спираш да ни даряваш щастие и радост.. ти си най-хубавото, нещо, което някога ми се е случвало. Благодаря ти, че точно ти си моето момче. За мен е гордост да съм твоя майка. Обичам те безкрайно и никога няма да спра...

вижте още:


благодаря ви, че наминахте...

Няма коментари:

Публикуване на коментар