неделя, 20 април 2014 г.

Великден

Обичам празниците, защото са изпълнени със светлина и красота. Цялото семейство, вкусна храна, веселие, настроение! Такъв е и днешният Великден, изпълнен с обаяние! 



Христос Воскресе, на всички вярващи! 
Нека бъдем здрави, ние и семействата ни! 




За празника се приготвихме с шарени яйца, вкусни козунаци, крехко агнешко с дроб сарма, зелена салата, традиционно по български.

Най-хубавото, което се случи около този празник е една история, която ме трогна до дъното на душата ми.. случи се на Велики Четвъртък, вечерта... бях легнала да приспивам Бобо, когато той, протегнал ръце към мен, и с втренчен и съсредоточен поглед, проговори следното: 'тата, ичице': това на неговият език означава, че при децата в градинката има яйчице! Същият ден в градината бяха боядисвали яйчица и това толкова много го беше впечатлило, че само с две думички ми разказа цяла вълнуваща история, която се четеше в очите му. Това е първата история, която той самоинициативно ми разказва... и сякаш пред мен седеше едно пораснало момченце, което комуникира с мен. Толкова много се разчувствах, понеже 'комуникирах' със сина си и така не можех да повярвам, че той ми разказва за нещо случило се през деня, че започнах да го целувам и прегръщам в несвяст и с пълни очи... Да, за мен беше Велик ден, защото момчето ми преживяваше своята история, вървеше по своя път, сподели я с мен.. За някои тази история може да звучи глупаво и безмислено, но за мен значи много, понеже това са първите ни разговори с малкия Бобо... и съм щастлива!

Ето и как малкият човек се включи в боядисването на яйцата вкъщи.. не рискувах да го допусна до купичките с боята, вместо това му дадох флумастери, с които да шари яйцето си..




                                                                      



Ето и нашите Великденски яйца, боядисани в свежи цветове, завити с ярки конци за украса, а по средата яйцето на Бобо!





Хубав празник на всички!


благодаря ви, че наминахте...

2 коментара:

  1. Малкият художник е истински професионалист :) толкова внимателно и концентрирано работи върху творбата си :) прекрасен :) много много целувки по сладичките бузки :)

    ОтговорИзтриване
  2. Да, Рари! Много е фокусиран върху яйцето... 2 минути след това го тресна в земята.. хаха.. истински Пикасо :* Целувки и на вас!

    ОтговорИзтриване