четвъртък, 8 август 2013 г.

Напоследък...

... не се случват много интересни неща, та и за това нямам какво ново да споделя с вас. Е, не е пълна скука, защото продължаваме с ремонта, за който ви бях споменала, което е най-голямото нещо, с което се занимаваме всъщност. Ето и малко повече инфо около проекта ни: правим си нашия 'планински дом' в Смолян. Имаме доста голям етаж от къща, в която живеят и родителите ми, но до момента беше 'на тухла' и започнахме от началото, както се казва. Мазилки, замазки, плочки, електро и водни инсталации, подови настилки, тераси и т.н. Докато се стигне до интериора, за който нямам търпение вече, има доста време, въпреки че напредваме бързо. Движим проекта дистанционно с помощта на брат ми и родителите ми.. а като можем и пътуваме до там. ...



бъдещата living room



... междувременно във Варна е голяма жега.. както и в цялата страна до момента... и почти е невъзможно да излизаш навън с малко дете. Използваме предиобедите, както и прохладните вечери за плажчета и разходки край морето. 


Бобо се учи да плува :)


... след поредното ни гостуване 'при мама' си набавих някои биохрани, на които се наслаждаваме в момента... сдобих се с пресен зелен боб, пресни картофки, спанак, малини, боровинки, ягоди, орехови ядки, истинско масло и мляко, истинско месо! Щастлива съм, че все още имаме възможност да хапваме чисти неща.. които между другото имат ВКУС, за разлика от всичко, което се продава в магазините....


Палачинки с боровинки


... чета Харуки Мураками и първата част от трилогията 1Q84. Стилът е типичният за него и любим мой стил... сюжетът е многопластов, интригуващ, държащ те в напрежение, препращащ те от сцена в сцена, действие в действие. Харесва ми...





благодаря ви, че се отбихте...

Няма коментари:

Публикуване на коментар