вторник, 27 август 2013 г.

3 години!

Днес е особено важен ден за мен... преди три години на този ден се случи нещото, което промени живота ми - разбрах, че съм срещнала Мъжа, Правилния мъж. Една приятелка, която все има любови с нещастен край ме попита: как разбра, че това е истинският мъж? Отговорът ми беше: когато го срещнеш, ще разбереш.. има толкова ясни знаци, които крещят, че това е правилният човек! Най-малкото... всяка фибра в тялото и ума ти е убедена, че тове е Човекът, с който би прекарал остатъка от живота си, пък и ако има друг живот - и него! Всеки път, когато погледнеш към любимия, изпитваш гордост, удоволствие, привличане. И това не се променя с времето. Истинската любов се познава по това.. тя е непреходна. И в момента, в който разпознаеш истинската любов, си готов на всякакви саможертви за нея. Странно е.. някак си, защото човек изначално е егоцентричен и саможив, грижещ се за самосъхранението си, а изведнъж среща някой, който придобива по-голяма важност от него самия... мога още много да говоря за любовта, защото тя ме вдъхновява по особено силен начин... но нека спра до тук и се обърна към Стефан, който няма да прочете този текст всъщност, но някой ден пък може и да го направи.. :) (Не си пада по четенето на блогове, но уважава и харесва моя блог) За сметка на това пък му казвам тези думи ежедневно или поне се старая да ги показвам с делата си...

Мило врабче, честита годишнина!
Минаха 3 години, откакто хвана ръката ми за първи път и в този миг почувствах, че държа целия свят в нея. Толкова топлина и сила усетих в този миг, че спечели сърцето ми завинаги. Знаеш ли.. мечтаех да те срещна. Да, точно теб. Търсих те и мислех, че не съществуваш. Беше блян в мислите ми. Но ти дойде ей така, точно когато най-малко очаквах и преобърна света ми завинаги. Търсих те такъв, какъвто си... и никога не съм искала да те променям. 3 години са малко време всъщност, но за мен тези 3 години бяха толкова динамични и препълнени с прекрасни мигове, пътувания, веселие, усмивки, щастие, че сякаш те познавам от 100 години и цял живот те обичам. С теб живеем на пълна скорост! И знаеш ли, през тези 3 години има толкова паметни моменти, които никога няма да забравя, че дори не мога да ги изброя.. но помня всеки.. дори често ги сънувам и се връщам към тях... Тогава една особена толпина нахлува в тялото ми и се чувствам най-заслужилия такова огромно щастие човек.
Обичам те. И това е най-истинското 'обичам те', което някога съм изричала. (Е, има само още 1 мъж, с който делите тези думи и това е Бобо, но ти си знаеш, нали)... Има много причини да те обичам и това са малка част от тях:

Обичам те, защото имаме най-прекрасния син на света!
Обичам те, защото си добър човек с ОГРОМНО сърце!
Обичам те, защото уважаваш всеки мой женски каприз;
Обичам те, защото сбъдваш мечтите ми;
Обичам те, защото си най-възпитания, принципен, отговорен и грижовен баща и съпруг!
Обичам те, защото ме разбираш. Винаги.
Обичам те, защото никога, ама никога не си показвал слабост (освен като видиш инжекция - ;–) и винаги си бил опора на нашето семейство!
Обичам те, защото си спонтанен и открит!
Обичам те, защото си мил и... кавалер.
Обичам те, защото уважаваш мнението ми.
Обичам те, защото обичаш да ходиш по магазините с мен и изразяваш мнение за всяко нещо, което си купя :) хехех
Обичам те, заради отношението ти към света и околните.
Обичам те, защото харесваш начина, по който пея 'Ламбада' сутрин в леглото: 'Шоооран ду си фооо' ла ла лаааа ;)
Обичам те, защото непрекъснато се стареш (и успяваш) да ме накараш да се чувствам обичана.
Обичам те, защото ми казваш 'Много си красива' без повод;
Обичам те, защото ми даваш свобода.
Обичам те, защото оценяваш всяко нещо, което направя - от манджите до грижите за детето.
Обичам те, защото мога да бъда открита към теб и да ти споделя всичко.
Обичам те безусловно и ще продължавам да те обичам до небето и отвъд него.. сигурно пропуснах още много причини, заради които те обичам, но може би най-голямата причина е.. заради теб самия!

Наздраве за нашия празник. Пожелавам си да сме още мнооого дълги години заедно и все така да се обичаме. Ти и Бобо сте мъжете, с които се гордея. Ще се постарая той да бъде като теб, когато порасне - истински МЪЖ.



благодаря ви, че се отбихте...


Няма коментари:

Публикуване на коментар