неделя, 5 януари 2014 г.

Идеи за парти за рожден ден

Едва януари е, а аз си мисля вече за рождения ден на Бобо през юли.. луда съм, нали? С тази статия ми се иска да помогна на тези от вас, които се чудят къде и как да отбележат рождения ден на детенцето си, като ви дам няколко идеи... Тези от вас, които следят блога ми знаят, че сама подготвих цялото парти (декорация, храна и т.н.) за първия ни рожден ден.. фиу - и не беше лесно - отне ми две седмици, но резултатът си струваше. Всички присъстващи бяха толкова впечатлени, децата играеха и се смяха.. с 2 думи - получи ми се, както го бях планирала!


PIRATE PARTY - BOBBY
Ето го самото парти:
И подготовката за партито:







Ето и 50 идеи за момчешко парти за рожден ден: http://www.iheartnaptime.net/boys-party-ideas/ + 50 идеи за момичешко парти.. аз ще отбележа няколко момчешки:

COWBOY PARTY





CARS PARTY





DINOSOUR PARTY





MONSTER PARTY






SOCCER PARTY







и още много други..

Дано да съм ви вдъхновила за вашия предстоящ празник :)



благодаря ви, че наминахте...

Няма коментари:

Публикуване на коментар