понеделник, 2 юли 2012 г.

Планът ми за естествено раждане

Всеки има своята собствена история и гледна точка за раждането. Има толкова много истории, колкото и хора на земята. Истината за раждането е следната: всяка жена изживява по свой собствен начин раждането в зависимост от собствената си физика, психика, начин, по който е протекла бременността, състояние на бебето, нагласа, познания, подготовка, лекарски професионализъм, личен избор, особености и др. Този комплекс от фактори води до строго уникално и индивидуално раждане, така че няма смисъл да се вслушваме в съветите на приятелки и съседки. Лекарите са тези, които дават насоки и провеждат процеса на раждането, а останалото е в ръцете на мама и Господ...

Аз самата съм се спряла на естественото раждане, защото смятам, че е заложено в женската природа откакто свят светува. Изборът ми до голяма степен беше повлиян от разговора с една страхотна жена, за която вече разказах в тази история. (не е приятелка и съседка... а от 30 години посреща бебетата на бял свят). А от там насетне, каквото сабя покаже. Плановете не винаги са такива, каквито бихме искали да бъдат. Ще дам всичко от себе си, за да се срещна с моя малък принц възможно най-бързо.


Страхът ли? Да, обзел е цялото ми същество. Страхът от неизвестното, непознатото. Добрият сън нощем отдавна е в плен на страховете и притеснението ми от предстоящото раждане. Разбира се, не им позволявам да ме обземат съвсем. Контролирам мислите си, настройвам се позитивно.. мисля за болката като за нещо нормално, което не се случва само на мен. Нещо преодолимо и бързо отминаващо, въпреки че все още не я познавам. Често си представям как ще изглежда сина ни, мечтая да пътуваме ние тримата, да сме щастливо и усмихнато семейство. Хубавите мисли разсейват страховете ми и така последните дни преди термина преминават по-бързо и лесно.


Както вече съм споменавала, не съм от "новото течение майки", които отричат медицината и медикаментите. Тези, които подкрепят напълно 100% естественото раждане в естествена среда, така както прабабите ни са го правили. По-скоро разчитам на медицината да помогне на мен или бебето ми в момент на нужда, без излишни експерименти от моя страна, само защото съм привърженичка на естественото. Вярвам в медицината и прогреса й.



Едно видео, в което раждането изглежда толкова естествено!
Източник: www.babycenter.com




С такива мисли е ангажирана главицата ми в последно време. Понякога искам да мигна с очи и бебчето да е в ръцете ми. Понякога се страхувам, че ще излезе извън мен, защото свикнах с присъствието и милите му знаци, с които ми 'говори'. Смесени чувства и мисли.

И все пак с чудото на раждането свършва една магия, за да направи път на друга, още по-истинска, вълнуваща и красива.

Очакваме те с нетърпение наше малко човече!


благодаря ви, че наминахте...

Няма коментари:

Публикуване на коментар