понеделник, 7 май 2012 г.

8 mama's summer outfits

И вие като мен можеби се чудите какво да облечете през последния триместър от бременността - времето, в което се чувстваме най-пухкави. Ето какво избрах да споделя с вас от моя летен гардероб за бременни коремчета.

Най-голям комфорт ми осигуряват удобното памучно бельо, сутиените без банели (тип спортен), дългите памучни поли с ластик, клинове, туники, шалварки, рокли и всякакви такива проветриви леки дрехи. Избирам дрехи според настроението си, а не според това: какво подхожда на нас, бременните жени. Смятам, че ни отива всичко, защото сега сме по-красиви от всякога.
Съвет: Подчертайте облеклото и визията си с аксесоар - гривни, обеци, часовник, шапка с периферия, шал, тюрбан, очила, подходящ колан, брошка.....

Визия 1 - подходяща за работа, разходки, пътувания, излизания вечер

черен клин
семпъл дълъг бял t-shirt с едно джобче (обожавам този стил!)
очила wayfarer
часовник с бяла верижка
дантелен шал
може да се комбинира с черно сако с цветна подплата



Визия 2 - подходяща за разходка в парка, weekend пътувания, пикник

памучен панталон с широк ластик
t-shirt (отново с джобче) и дантелени рамене, с ластик под коремчето (много удобно)
авиаторски очила - classic!




Визия 3 - подходяща за бар, клуб, ресторант

черен клин
туника с дантелени ръкави и колан във vintage стил
черен елек с асиметрична кройка
аксесоар за коса с пандела тип дантела
гривна с черни и бели камъни и дантелени мотиви
очила wayfarer





Визия 4 - подходща за градинско парти, разходка в парка

многоцветна дълга пола
дълъг топ в шоколадово кафяво
обеци тип плетеница





Визия 5 - подходяща за разходки и всякакви casual поводи

джинси за бременни/клин
t-shirt с черепчета, rock/pirate стил
шал в цвят деним и леопардов принт (за глава, може да се върже като тюрбан)
черна кожена гривна





Визия 6 - подходяща за разходки

цветен клин
пъстра туника
цветен шал - може да се върже като лента за глава
часовник в ярък цвят





Визия 7 - подходяща за работа, по-специален повод (сакото придава елегантност)

стреч джинси
 туника с черепче в деним
сако на райе в деним
черна лента за глава (косата може да се прибере на небрежен кок)
гривна с метални орнаменти








Визия 8 - подходяща за романтични разходки с любимия

дълга пола на цветчета
топ в зелено
дървена гривна в червено
ластик за коса в червено







благодаря ви, че намниахте...

6 коментара:

  1. Здравей, казавам се Даниела и скоро открих блога ти....страхотен е:) Интерсни статии, красиви неща...изобщо супер:)
    Аз съм бременна в 5-ти месец и на един дъх прочетох всички статии от началото до раждането на прекрасното ти детенце:)Сега продължавам на татък с четенето;)
    Хубав ден:)

    ОтговорИзтриване
  2. Привет Дани! Само, ако знаеш как се радвам на всеки един позитивен коментар като този :) Много се радвам също, че си проследила историята ми! Бременна в 5и месец - супер! Надявам се, че се наслаждаваш на една прекрасна бременност, повярвай ми, безценен период е! Пожелавам ти всичко да минава леко и да сте много здрави. Кога очаквате бебчо? От къде си? Хубав ден и на теб! Благодаря ти, че минаваш от тук...

    ОтговорИзтриване
  3. Нямаше как коментарът ми да не е позитивен, защото наред с всички останали блогове, форуми и т.н. (не особено интересни в голямата си част)се зарадвах много на едно такова интересно, приятно и полезно местенце като твоето тук:)
    Аз съм от София.
    Бременноста за щастие протича чудесно за сега:) В началото имах доста проблеми-повръщане, гадене и др.подобни, но сега всичко е ок:) За сега определения термин е 25.08.2014г.Нооо....все още не зваем пола на бебчето:) Нито веднъж до сега не се "показа":) Сега на 09.04 съм на фетална морфология и нямам търпение вече (дано всичко е наред)!
    Утре продължавам да чета нататък блога, а и има доста неща, за които ми се иска да те питам :)
    М/у другото аз още ходя на работа, но признавам си...половината статии прочетох в работно време (...а работя в банка) :))) мисля утре да продължа:)))
    Благодаря ти за отговора и до нови срещи тук;) Дани

    ОтговорИзтриване
  4. Много се радвам като чуя хубави думи за блога и историите.. написани са толкова искрено, емоционално и открито, както само една майка може да ги напише :)
    Радвам се, че се запознах с още една сродна душа, макар и виртуално. Радвам се, че всичко с бременността ти върви добре. Феталната също ще е ок, важното е да си спокойна :) А за леките контракции също е нормално. При мен започнаха в 4-5 месец. Почувствах втвърдяване и стягане на корема. Те са подготвителни и съвсем в реда на нещата, но е странно като ти се случат за първи път.
    Иначе за раждането в Токуда... ако трябва да родя пак, ще избера отново Токуда. Няма по-подходящо място за раждането като условия, грижи и професионализъм. Те имат най-модерната и добре оборудвана неонатология. Грижеха се за мен като за своя дъщеря. Всичко от леглата, баните, храната, климатиците и т.н. е на европейско ниво. Ходила съм и в майчин дом и ми идеше да се разплача, даже се разплаках от мизерията... Да не говорим за екипа - лекари, акушери, сестри, неонатолози, всички са мили и любезни. Обучението, което правят на майките за кърменето, къпането и всичко останало е много полезно. Най-важното е, че се чувстваш спокойна и сигурна, което е приоритет в този важен момент. Препоръчаха ми доктор Лазарова за нормално раждане, но аз имах късмет тя да е дежурна и за моето секцио. Беше в екип с д-р Попова - и тя е страхотен професионалист. Направиха най-доброто за мен. Нямам думи за Токуда - заслужава си всяка похарчена стотинка. Плащаш, но насреща получаваш многократно повече от платеното. Препоръчвам ги горещо!
    Значи четеш в работно време.. хихихи.. и аз правех така, всички правят така, защото като си бременна, нищо друго няма значение :) От сутрин до вечер четях и мъжът ми ме смяташе за луда. Всеки ден следях развитието на бебето.. четях много полезни статии в babycenter.com. Бременността ми беше много емоционален период и много хубава.. Сетих се и за феталната морфология, че и на двете ходих в Markovs. Двама братя са и според всички са едни от най-добрите в България. Ако се сещаш за още нещо, което искаш да попиташ, на разположение съм и винаги ми е приятно да си комуникирам с други мами :) А към София все още имам носталгия. Там се запознах с мъжа ми, работихме, там бременеех :), там се роди Бобо... все хубави неща. Като се роди малкия се преместихме във Варна, после в Смолян... но никой не знае.. може един ден пак да се върнем 'в лудницата' и да се разхождаме заедно с малките... Успех на морфологията. Оставам на разположение... Поздрави и хубав ден! Надя

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей отново:)Много мнооого ти благодаря за изчерпателната информация- отнсно Токуда, прегледите и т.н.Мисля, че решението за раждане в Токуда в такъв случай вече е почти взето:)Настина май няма лош коментар за там!
      Ще пиша отново след морфологията:)
      Хубава и слънчева седмица на теб:)
      Дани

      Изтриване
  5. Моля :) Оставам на разположение :) Поздрави, очаквам отново да пишеш след морфологията :) Хубав ден

    ОтговорИзтриване