четвъртък, 31 май 2012 г.

Писмо до любимия

Толкова много чистота, събрана в едно сърце, неговото.

Когато се нуждая от нещо и не смея да го изрека на глас, той ме разбира, без думи.

Държи ръката ми нощем, а аз държа в своята целия свят.

Когато греша, той се усмихва.

Толкова много доброта, събрана в едни очи, неговите.

Когато ме боли, той казва: 'Мен също ме боли с теб'. И болката изчезва.

Готова съм на всичко, за да го запазя. В сърцето си.

Когато се страхувам, той е моят безстрашен герой. Пази ме.

Всичко, което някога съм търсела в най-смелите си мечти, е той.

Когато съм щастлива, той живее истински. Лицето му грее. Казва ми: 'Всичко, което искам, е да си щастлива.'

Той е свободата, която вдишвам.
Той е светлината, която озарява делата ми.
Той е утрото, ново и смело.

Не го боготворя, той е човек. Не съм и захласната влюбена хлапачка. Любовта ми е уважението към него, защото е истински. Любовта му ме вдъхновява и окрилява.

Думите 'Обичам го' са бледи, безсилни и нищожни, за да изразят чувствата ми към него. Ако има друго човешко или извънземно измерение, по-висше, по-разумно, по-сетивно, или по-добро, можеби тогава има и подходящите думи.
А защо са ми думи след като мога да говоря със сърцето си....


С любов,
Н.

Няма коментари:

Публикуване на коментар