четвъртък, 10 май 2012 г.

Козметика за бременни коремчета

Козметиката по време на бременността е много важна, защото кожата претърпява големи промени. В настоящия текст ще споделя с вас каква козметика за тяло използвам аз самата. В отделна тема ще се спра и на козметиката за лице (както и на бъдещата козметика на бебето).
Заливат ни стотици реклами (коя от коя по-смехотворни) на козметични магически препарати и като влезе човек в аптеката или магазина се чуди какво да купи. Всичко в днешно време е без парабени, бързо ефективно, сигурно, еко, green, естествено, натурално и т.н. Да вземем да си намажем на филия от козметичния крем, а? Разбира се, че не вярвам на тези рекламни послания безусловно! Аз самата се занимавам и с реклама, и с козметика и смея да кажа, че има много хубави продукти, за които не можем да чуем от 'телевизора' или спасанията. Моят съвет към всички, които искат да ползват хубава козметика е да четат и да се образоват. Източници на информация - много! Така изборът става по-лесен. И още един съвет: преди да си купите продукт, помолете за мостра (мини количество от продукта, което да тествате вкъщи).

Аз самата се съобразявам с няколко критерия при избора на крем/лосион/пяна/маска и т.н. (за лице/тяло):
  • Текстура, консистенция - да е лека, нелепкава, гладка, приятна на допир, бързоабсорбираща се, не мазна и най-важното - ХИДРАТИРАЩА;
  • Аромат - лек, непарфюмен, естествен, приятен за сетивата, ненатрапчив;
  • Състав - не ме интересува толкова, хората в лабораториите си знаят работата (при всички положения са по-напреднали от домашно приготвената маска от яйце от щастлива кокошка, кисело мляко и зехтин);
  • Цена - достъпна, според бюджета ми;
  • Ефективност - това е критерий, който не можем да предвидим, идва по-късно във времето и ме прави лоялна към дадена марка;
  • Бранд - не робувам на марки, но съм лоялна към определени, които са доказали качествата си във времето, забелязала съм резултати, не съм се 'опъпчила', обринала и т.н. И смятам, че колкото по-стар е брандът, толкова повече опит има в грижата за кожата.
  • Уф, много станаха критерийте, но като се дават пари, така е... хората изискват все повече от продуктите си за лична грижа и хигиена, конкуренцията е огромна, марки - с лопата да ги ринеш, но кое става и кое е боклук, не е ясно.
Та, по същество: бях доста объркана в избора на продукти за тяло за бременността, защото все пак това тяло става 'дом' и за още едно същество, не принадлежи изцяло на мен и отговорността ми към него е по-голяма от всякога. Съобразявайки се с горните критерий, започнах да се интересувам и чета и се спрях на продуктите Mustela, a линията е: 9 months. Купих си първите 2 продукта още във 2-ри месец и започнах да ги ползвам редовно - сутрин и вечер (понякога пропускам вечер, но никога сутрин). И така до ден днешен продължавам да използвам тези продукти (от всеки от тях една опаковка е достатъчна за около месец и половина/два, в зависимост от дозирането и зоните, които мажа).





  1. Крем с двойно дейтвие против стрии - прилагам го на корем, кръст, дупе, предна част на бедра, вътрешна част на бедра (тези зони при мен са най-предразположени към стрии). Какво ми харесва в него ли? Текстурата му е нежна и гладка, ароматът - много лек и деликатен. Абсорбира се моментално, не лепне, не остава по дрехите. Оставя кожата мека, хидратирана и еластична. Ефективността не се забелязва веднага, а в последния триместър на бременността, когато смело мога да кажа: той действа! Не ми се е появила нито една нова стрия никъде по тялото (имам няколко отпреди и дори те не са толкова видими вече). Много съм доволна. Цената му е около 40 лв. Количеството - 150 мл.
  2. Крем за специфична защита на бюста - прилагам го върху цялата зона на бюста и деколтето. Притежава същите качества като крема срещу стрии. Много е приятен за използване. Нанасе се ефирно с лекота. Това, от което съм изключително доволна е, че бюстът ми е стегнат, нямам стрии, въпреки увеличаването му с няколко размера. Нямам неприятен сърбеж, раздразнение в областта на зърната (повечето бъдещи мами имат този симптом). Горещо препоръчвам и този продукт. Цената му е около 30 лв. за 125 мл. Забравих да спомена и за двата продукта, че са много икономични и малко количество се разнася на големи зони.
Избрах Mustela, защото е марка, посветена изцяло на грижата за кожата на бебето и майката и изследванията им са само в тази насока, тоест тясно специализирана марка, а не просто марка, която произвежда "и продукти за бременни и бебета".
Погрижете се за себе си и не забравяйте, че добрият продукт, съчетан с постоянство винаги дава резултат.


благодаря ви, че наминахте..

Няма коментари:

Публикуване на коментар