вторник, 29 май 2012 г.

Най-неприятните симптоми на бременността

Мислех си да направя класация на най-досадните симптоми/състояния, съпътстващи бременността, но няма как да се получи, тъй като всички са еднакво неприятни. Съгласни сте с мен, нали? Колкото и хубаво изживяване да е самата бременност, in the end of the day всички мечтаем за тесни джинси и чаша вино :) Моля, чувствайте се свободни да добавяте още....


Не мога да нося любимите си тесни джинси.

Не мога да карам колело/ски и всичко, което се кара.

Не мога да ям суши. Не че съм голям фен, но все пак.

Не мога да ям синьо сирене (според повечето литературни източници).

Не мога да пия алкохолни напитки. Лято без мохито.... еееххх...

Не мога да танцувам (а само да се поклащам евентуално).

Спи ми се непрекъснато. Възглавницата е най-добрият ми приятел.

Страдам от безсъние (противоречи на по-горния симптом, но е истина).

Не мога да нося любимите си високи токчета.

Не мога да изкачвам стълби. Задъхвам се като стара баба, та и по-зле.

Имам газове. Упс, извинете.

Пишкам средно от 10 до 20 пъти на денонощие (предимно в тъмната му част). Не съм ги броила, но са някъде там.

Скучна съм за околните 'нормални' хора. Мъжът ми твърди обратното. Гледа да не ме обиди все пак. Истинско съкровище е.

Всички ме смятат за крайно нуждаеща се от цялата храна на света.

Отвсякъде валят суеверия за бременността, на които НЕ вярвам.

Поклащам се като буре наляво-надясно. Странно е как и походката се променя (подобно на патица).

Някои приятели започват да НЕ се обаждат толкова често, колкото преди. Вероятно заради всичко изброено по-горе (и по-долу).

Не мога да нося голеееееми пазарски торби.

Не мога да спя по корем.

Не мога да свикна с коремчето, изпъкнало напред и го удрям отвреме-навреме в някой стол или маса.

Косата, кожата ми, ноктите ми се промениха поне 7 пъти до момента.

Това не са моите гърди, определено.

'Купих си киселец' - сподели една бременна приятелка. Не се очудвайте, ако ви се дояде нещо странно. Шоколад с баничка например.

Смея се, плача, тръшкам се, груба съм, нежна съм, отвратителна съм, ужасна съм, ангелче съм, тормозя мъжа ми... или майка ми, гушкам ги, пак рева и хлипам. Всяка смяна на настроенията горе-долу на интервали от 30 мин. Както казва една приятелка: 'Пак си се хОрмонизирала'.

Посещенията при акушер-гинеколожката станаха като посещение при маникюристката ми, чести и развлекателни. Клюките в кабинета й са същите като в салона за красота. Колко забавно, нали?

Боли ме глава; боли ме гърбът; болят ме краката; боли ме стомах; имам киселини; Добре, че не са всички едновременно.


И все пак, бременността е най-прекрасният период от живота. Човек дори не подозира как свиква с всички тези гадости до такава степен, че понякога му долипсват и се чуди дали всичко е наред.
След поредното ритниче на малкия човек отвътре, си казваш: 'Мога да преживея всички досадни, неприятни, ужасни неща на света отново и отново, струва си!'

 Токущо получих ритник в бъбреците, явно е знак да спра да се оплаквам :) Добрее де, спирам мило мое детенце. Ти си най-прекрасното нещо, което някога ми се е случвало. 


 благодаря ви, че се отбихте...






2 коментара:

  1. Искрено се забавлявах с тази статия - сякаш описаната съм точно аз ! Прекрасно написано - всички чувства изброени на едно място !

    ОтговорИзтриване
  2. хаха! дааа, бях позабравила статията и сега си я изчетох, спомних си за всички тези симптоми! Радвам се, че не съм единствената, която се е чувствала така :) Успех с бременността! Благодаря, че намина от тук...

    ОтговорИзтриване