неделя, 11 май 2014 г.

Борис на 22 месеца

Днес голямото ми момче става на цели 22 месеца! Само още 2 ни делят от голямото парти за втория рожден ден! Още не мога да повярвам... Бобо расте със скоростта на светлината, дано само ние не остаряваме със същата скорост :)
През изминалия месец се случи нещо изключително в развитието на Бобо: започна да говори с изречения!!! Много е сладък, при първия удобен случай ще направя видео. Например казва: 'Мамо, икам боа' , което означава, че иска вода. Свързва 3 думички в едно изречение... смятам, че яслата допринесе много за тази промяна. И се случи някак си изведнъж. Един ден Бобо просто построи изречение и аз останах втрещена! Да, децата могат да те изненадат много понякога.
С всеки изминал ден това човече става все по-любознателно, буйно, даже диво. Гоня го из цялата стая, когато трябва да го преобличам, а той се залива от смях.. и бяга толкова бързо, че наистина не мога да го хвана.
Любимите ми мигове през изминалия месец са, че научих Бобо да му целувам очите всяка сутрин... и щом ги целуна, той веднага пожелава да целуне моите.. този миг ме разтапя.. сърчицето ми се то топи щом го направи. Тези мигове на размяна на милувки с малкото ми са най-безценното и истинско нещо, което някога съм преживявала.. дори не съм подозирала, че може да има по-голяма наслада са душата ми. Благодаря ти, Бобче мое!
Друга по-голяма новост няма.. Бобо си ходи на градинка, а аз се занимавам с разни мои проекти..
Исках да споделя и още нещо.. това, че нямаме напредък с гърнето.. да, аз не съм добър пример за бързо приучаване на детето да ходи на гърне. Самият Бобо е много своенравен, когато стане дума за гърнето или седалката в тоалетната. Отказва тотално да седи повече от 5 секунди там. Дърпа се, неприятно му е, хленчи.. И аз какво да правя, не го насилвам.. опитах на игра, опитах уж работещи методи, които прочетох, но на практика е различно. Ще оставя нещата така засега.. интересното е, че той знае какво се прави на гърнето и го казва, но отказва да го направи. Надявам се, лятото да имаме повече успех в това начинание.











Скъпи Бобо,
нямам думи, с които да изкажа колко много те обичам и колко много се гордея с теб и малките ти постижения, които за мен са най-големи и значими! Обожавам начина, по който ме гушкаш и целуваш.. обожавам звъна на гласа ти, обожавам всичко твое. Благодаря ти, че точно ти си моето момче. За мен е гордост да съм твоя мама. Обичам те..


Вижте още:

Борис на 21 месеца


благодаря ви, че се отбихте...

Няма коментари:

Публикуване на коментар