неделя, 8 април 2012 г.

Бременна в 15 седмица





бременност 15-20 седмица видео




половината от моето и половината от неговото сърце



Времето летии... През изминалите няколко седмици се случиха доста неща. Бях отново на преглед - женска консултация. Имах още една вълнуваща среща с крехкото ни създание. Назначиха ми изследвания - рутинните за всяка една бременна - кръв, урина, както и определяне на кръвна група. Слава Богу, резултатите от изследванията бяха добри.
Имах и още едно посещение в лаборатория, където направих изследването БХС (биохимичен скрининг). То, съвместно с феталната морфология, за която вече ви разказах, дава по-голяма сигурност при тестване за синдром на Даун, други генетични изменения, малформации...
Резултатите от БХС също бяха нормални. Хуу, седмици, изпълнени с тичане напред-назад.

Симптомите:
1. ... през изминалата седмица бяха позатихнали, с изключение на това, че върнах 1 път, но мисля, че не ми понесе храната и по-конкретно - прясно мляко, установих, че не ми действа добре.
2. Отвреме-навреме получавам болки ниско долу, ту отляво, ту отдясно или по средата на корема, но акушер-гинеколожката ми каза, че е нормално, ако болката е в рамките на допустимото и непостоянна. А мен ме 'болва' отвреме-навреме;
3. Умора, отпадналост, сънливост - продължават и през последните седмици. Сякаш обаче малко по малко силите ми се връщаха обратно, в сравнение със самото начало;
4. Апетит към тестени храни - понякога се събуждам с мисълта за баничка със сирене или сънувам, че съм адски гладна и заключена някъде, където ще умра от глад :)
Да, тялото се нуждае от повече калории дневно, но не трябва да се яде като за двама. До момента съм качила 4 кг. от началото на бременността, което е в рамките на допустимото. Тепърва ще се качват доста килца с растежа на бебето.
5. Друг симптом, който забравих да спомена, а присъства от самото начало на бременността е прекомерно, по-бързо омазняване на кожата и косата.. ужасно е;
6. Кървене на венците при миене на зъбите, отново се дължи на хормоналните промени;

Забравих да спомена и за микробиологичното изслеване, което ми направи АГ. Там всичко е наред.

Това е коремчето ми в 15 г.с. /както и на снимката по-горе/, където сме с щастливия татко.

15 гестационна седмица


Няма коментари:

Публикуване на коментар