четвъртък, 19 април 2012 г.

Бременна в 27 седмица



ЧЕСТИТО ВЪЗКРЕСЕНИЕ ХРИСТОВО!
НЕКА БОЖИЯТА БЛАГОДАТ СЕ ПРОСТРЕ НАД ВСИЧКИ НАС!



Седмица 27 от вълнуващата ми бременност премина много спокойно, без особени промени. Можеби най-голямата промяна, която забелязвам аз, е осезаемото порастване на коремчето ми, сякаш изведнъж. А движенията на бебето са по-активни от всякога. Имам чувството, че тренира акробатика от сутрин до вечер. Поспива малко и хайде отначало с гимнастиката. Чувството е страхотно!

Най-хубавото, което се случи е, че аз и мъжът ми прекарахме няколко дни заедно, далеч от суетата на града. Определено имахме нужда от това време, само двамата. А Великден празнувахме с приятели, тъй като семействата ни са далеч.

На прага съм на последния триместър и ще имаме по-малка възможност да пътуваме, но пък сме си обещали да пътуваме отново на така наречения babymoon преди официално да станем трима. Пътуванията са това, което ни липсва най-много сега, когато съм бременна. Обичаме да откриваме нови, непознати места, да пътуваме без навигация, карта, резервация и просто да се наслаждаваме на времето, прекарано заедно.
Ето ме и мен през 27 гестационна седмица от бременността. Все повече се гордея с коремчето си и не пропускам случай да ходя важно и наперено по улиците :)



Коремче в 27 седмица



Мама и бебе в 27 седмица



Бебенцето в 25 седмица. Вече не се побира цялото на монитора. Това е само главичката.





Коремче в 27 седмица






Отново в 27 седмица



27 седмица от бременността във факти:

Токущо се върнахме от преглед при акушер-гинеколожката ми. Имахме още една вълнуваща среща с нашето скъпо момченце и бързам да напиша най-важните неща за изминалия месец:

Прегледи: женска консултация
Мама: вече доста позакръглена, вижда се и на снимките. + 1 кг. от миналия месец; +9 от началото на бременността.
Бебе: бебенцето се развива добре, размерите му съответстват на седмиците. Сърчицето бие нормално. Позата, която си е избрало е с главата надолу (главично), готов за раждане още от сега... не зная дали ще се обърне.. ръчичките и крачетата му се намират отляво в корема ми, гръбчето - отдясно, а плацентата е в горната част на корема ми.
Симптоми: като цяло се чувствам добре. Леките контракции продължават /пия магнезий, който ми действа много добре и съм спокойна/; Лекарката каза, че ще го пия до 34 седмица. Появяват се и доста силни болки в гърба когато ходя, лежа или седя, общо взето във всяко едно положение на тялото.
Покупки: харесах едни пижамки, които ще купя скоро. Ще ги публикувам в темата - 'бебешки покупки'. Усилено гледам и модели на бебешки колички...
Красиви мигове: пътуването с моя любим, Великденските празници, разговорите за бебето, плановете за бъдещето, всяко докосване на коремчето ми от бъдещия тати.
Тревоги: нямам по-сериозни за момента.. единствено, че мисля все повече за раждането и се пробуждам нощем от разни сюжети, които ми се въртят в главата...
Храни: айсберг, кисело мляко, всичко със сусам, шоколад, сафрид. Месото продължава да отсъства от менюто ми, но какво да правя като не мога дори да го погледна. Лекарката ме смъмри, тъй като не мога да копенсирам хранителните му качества с други продукти. Желязото в кръвта ми продъжава да е високо, а хемоглобинът - леко нисък.
Свободно време: посвещавам на блога си, разглеждам бебешки магазини и 'набелязвам' разни бъдещи покупки.

Ами, това е засега. Измина още един месец от моята прекрасна бременност. Невинаги е лесно, но пък няма по-хубаво усещане от това да се събуждаш рано сутрин от бебешки ритничета.




благодаря ви, че наминахте...

2 коментара:

  1. Здравейте, Надя, много ми харесва Вашия блог. Когато имам време чета и разглеждам почти всичко. Начина, по който е написано, както и вълненията, които сте изпитали са описани много увлекателно и истински. Самата аз в момента съм бременна в 27 г.с. и се очаква да родя долу-горе, когато и Вие сте родили. Много от нещата, които сте написали и начина, по който сте ги описали ги чувствам и усещам по същия начин. Благодаря Ви! Пожелавам Ви цялото семейство да сте все така здрави, щастливи и да се обичате тримата. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Здравейте! Много много благодаря за позитивните думи! Винаги нещо ми потрепва, като чуя хубави думи за блога и историите в него. Написани са така от сърцеее! Когато аз бях бременна, четях чужди блогове, посветени на бременността, но нямаше подобен български и реших да пиша.. да пиша за трепетите на бременността, вълненията и всичко, което ми е в главата и сърцето. И сега, когато хора като вас минават от тук, споделят чувствата ми, откриват част от себе си по някакъв начин, много се гордея, че го направих! Успех и с вашата бременност, надявам се всичко да мине добре и да си имате едно хубаво и здравичко лятно бебоче! Желая на вас и семейството ви само здраве и късмет, останалото ще си го имате и гушкате скоро! Благодаря още веднъж, оставам на разположение, ако искате да споделите нещо, без значение какво, тук и с мен - майката като вас! Сърдечни поздрави и успех :)

    ОтговорИзтриване