петък, 6 април 2012 г.

Бременна в 6 седмица


Хм.. странно усещане. Моето тяло ли е това? Възможно ли е в толкова ранна бременност да се чувствам толково различно? Можеби е настинка.

Толкова много въпроси се блъскат в главата ми. За първи път се чувствам по този начин. Цикълът ми закъснява, това е първият сигурен знак, че можеби съм бременна. Все още е рано да се каже.

Преди две седмици бях в южната част на Франция по работа, на много хубаво място – Evian Resort. За съжаление не можах да се насладя на прекрасната природа, френските вина или сирена по време на вечерите, които се организираха, а лежах затворена в хотелската стая, като отвреме навреме притичвах към банята. Втрисане, гадене, сърцебиене, тревожност, безапетите. Тръшнах се на легло за 3 дни. А как се лети обратно към България с тази треска? Меко казано отвратително.



Прибрах се някак си и продължих да се лекувам с парацетамол, чай, мед и цитрус. О, изпитвах непоносимост към каквито и да е миризми... ще ми се да бях загубила обоняние за известно време. Абсолютно всички миризми ме отвръщаваха. Дори мисълта за даден аромат ме тръшкаше на леглото. Вода с лимон, това беше моето спасение за няколко дни. Нямах апетит за нищо друго.


В деня на закъснението си направих тест за бременност. Втората чертичка беше бледа, едва забележима, но я имаше! Тя беше там. Дали бях малко бременна? Ха, ха. Полудявах. Не бързах да се радвам и подскачам, трябваше да повторя теста, може и да е бил дефектен. Нали трябва да се вижда ясно проклетата втора черта. На следващия ден купих няколко теста. Бях решила “да се тествам” на всеки следващ ден от закъснението. И познайте: с всеки изминал ден моята чертичка ставаше все по-убедителна, все по-наситена!

Тест №1 (в деня на закъснението)




Тест №6 (5 дни след закъснението)


Да, най-вероятно беше истина, чудото беше станало. Но трябваше все пак и лекар да установи бременността. След една дузина тестове, мъжът ми не можа да се израдва истински. Аз подскачах и писках след всеки пореден тест. След което започвах да плача и да се моля: “Господи, дано да е истина!” Таткото /като по-разумният в семейството/ запази самообладание и изчака деня на прегледа. Радваше се тихичко. Неописуеми емоции в продължение на дни, докато мине достатъчно време след закъснението, за да имам основание да отида на лекар.

10 дни след закъснението бях със записан час за преглед при акушер-гинеколог. Двамата си бяхме взели отпуск в този ден по повод прегледа и се отправихме към кабинета. Бях много притеснена. За най-голямо щастие всичко мина добре и за първи път видях най-красивата точица, която някога бях виждала. Тя беше на мястото си, удобно настанена в мен, а още по-малкото й сърчице трепкаше вълнуващо. На медицински език се нарича ‘жив ембрион’ и бях бременна в 6 гестационна седмица. /Гестационните седмици се броят от първия ден на последната менструация/. След като разбра, че бременността е желана, лекарката се обърна с усмивка към мен и думите: “Честито, ще ставате майка.” Думите й звучаха толкова красиво, никога не бях чувала по-красиви думи. Почувствах радостта и щастието да нахлуват в цялото ми същество и резултатът беше ясен: сълзи се стекоха по страните ми.

Излезнах от кабинета, сграбчих силно в прегръдките си любимия с думите: “Ще ставаш татко”. Той ме прегърна силно и замълча за известно време.. това е неговият начин да покаже щастието си. Очите му се усмихваха и за мен те говореха повече от каквито и да са думи в този момент.

Първата снимка на бебенцето ни. В бяло се вижда сърчицето.

Беше време за дълъг романтичен обяд. Искахме в този ден да останем сами, двамата, и да споделим този момент на вълшебство, да помечтаем за времето, когато ще сме трима.

Най-голямото щастие на Земята.


След дълги емоции, на следващия ден, украсихме дома си за предстящата Коледа. По традиция винаги купувам няколко нови играчки за елхата, венец или Коледни звезди. Тази година, като символ на това, че сме си трима, купих семейство снежни човеци.

Бъдещото семейство от трима


Предстои най-вълшебната Коледа. Чудото се случи в нашия дом.


Първите 9 седмици от бременността



          Препоръчвам да следите образователните видео клипчета на www.babycenter.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар