вторник, 3 април 2012 г.

Първата голяма бебешка покупка


Напоследък съм изключително притеснена относно това къде ще подредя нещата на сина ни, който очакваме през Юли'12 а искам всичко да е подготвено до момента на раждането. Живеем в много приятен апартамент, но за съжаление с една спланя. Едва в 6 месец бременна съм, но времето отлита и скоро ще сме трима. Нямаме специална стая за бебето, затова реших да направя нещо като кът в нашата спалня и така ще сме поне до първа-втора годинка. А по-нататък ще сменим жилището. В този бебешки кът ще бъдат поставени кошарата, както и шкафче, в което са подредени всички бебешки дрешки, текстил, аксесоари. Не исках шкафът да е обикновен, скучен или с бебешки дизайн, а по-скоро – семпъл и практичен за мен самата. Спрях се на шкаф тип “библиотека”, който купихме спонтанно една слънчева събота и доста трудно събрахме в малката ни количка (подходяща за недохранена тийнейджърка и дамската и чанта), но се справихме невероятно добре. Гърбавата количка се оказа непредвидима. Побра шкафа, та и ние двамата се возихме отпред нормално.



Хърби с големия багажник


Прибрахме се вкъщи и тати го сглоби за 10 мин. след което заслужено се отдаде на голяма студена бира.


Сглобяване на важния шкаф



А аз продължих с подреждането на кутийте и.... снимките... Доволна съм.

Воала!


 Кутийте са достатъчно дълбоки и широки, за да бъдат напълнени с всички бебешки дрешки и аксесоари. Леки, с капак. Те са просто практични. Мога да ги заменя след време с друг вид, могат да се монтират и вратички на всяко отделение, мога да подредя книги. Вариации много. Кошарата ще бъде поставена близо до шкафа, така че всичко ще ми е под ръка. Има и празни отделения, в които да подредя бебешката аптечка и козметика.
Елементарно, семпло, непретенциозно, практично - точно това, което търсех.

Нашият малък човек вече разполага със собствено пространство, малък кът от предсоящия голям живот...




Няма коментари:

Публикуване на коментар